5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
CHESS in Albert Hall
  [ # 61 ] 17 June 2009 07:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Iemand ervaring met die site? Komt het dan goed aan?

  [ # 62 ] 18 June 2009 05:30 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Klopt, daar heb ik m besteld… geen idee of het goed aankomt, dat zal ik in July merken!
Maar ik wilde graag CD+DVD hebben en voor het totaal van $45 (incl. verzendkosten dus) zou ik dat niet kunnen kopen op het voor mij bekendere bol.com 😄

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 63 ] 18 June 2009 05:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

mcvandermeij - 17 June 2009 07:26 PM

Iemand ervaring met die site? Komt het dan goed aan?

Dat lijkt me wel. Ik heb deze versie via de site van Josh Groban besteld en dan kom je uiteindelijk toch bij Warner Bros terecht. Omdat de reguliere DVD en CD al op 16 juni uitkwamen krijg je de digitale download van het dubbelalbum er gratis bij.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 64 ] 18 June 2009 08:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ja, maar dit is de enige combinatie van cd/dvd toch? Bij bol.com zag ik alleen de dvd los.
En dan zal je de cd ook los ergens moeten bestellen…

  [ # 65 ] 19 June 2009 07:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Het is wel de enige combinatie die ik tegen ben gekomen in mijn ‘zoektocht’...

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 66 ] 20 June 2009 07:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Ik heb de special cd/dvd ook via warner besteld. Heb inmiddels wel de digitale versie binnen en die klinkt prima. Ik heb vorig jaar het eerste concert gezien, en daar waren problemen met het geluid. Dat is op de cd niet te horen. Ik kon niet wachten op het pakketje uit Amerika, dus heb ik de dvd nog een keer besteld bij Dress Circle, die hoop ik maandag of dinsdag te ontvangen.

Chess blijft een van mijn favoriete shows ever.  Ik kan ook iedereen de zweedse versie aanraden, die is behoorlijk herschreven (meer focus op de relaties en minder op de politiek) wat zijn nadelen heeft omdat het een aantal goddelijke passages uit het origineel mist, maar als theaterstuk is het veel beter dan de oorspronkelijk Londense versie.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 67 ] 20 June 2009 09:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ik vond in het begin Idina Menzel altijd een beetje overschat; maar hierop bewijst het maar weer eens dat het zo is. Persoonlijk vind ik haar erg mager op deze CD

  [ # 68 ] 20 June 2009 10:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ik heb inmiddels ook de digitale versie. En wat ik bij het concert al vond, move over Idina, hier is KERRY!.
Sluit mij dus volledig aan bij mijn voorgangster.

  [ # 69 ] 20 June 2009 10:52 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Waarom is het hier altijd à³f maar nooit én als het over Idina en Kerry gaat? Iedereen doet alsof ze de grootste concurrenten zijn.
Ik vind ze ALLEBEI fantastisch. 😊

  [ # 70 ] 21 June 2009 08:26 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Ik heb het setje gisteren uiteindelijk ook maar besteld bij Warner. Dat soort boxen staat altijd leuk in de kast. Echter, hoelang heeft het geduurd voordat jullie een mail kregen met de link voor download?

Greetz Peter!

  [ # 71 ] 21 June 2009 08:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb de box een paar weken terug besteld en had de link naar de download keurig de 16e juni in de mail zoals toegezegd was.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 72 ] 21 June 2009 08:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

ik heb de link tot mijn spijt nogsteeds niet had de set wel al op 1 juni besteld. heb gemaild maar nog niets terug gehoord.

En wat kerry en Idina betreft, beiden zijn goed, alleenkomt naar mijn idee kerry beter uit de bus. dat heeft voor mij vooral te maken met de dictie van idina, als je nobodys side luistert valt het heel erg op. Idina gooit er heel veel lelijke s’en tegenaan en maakt haar woorden amper af wat vaak resulteert in de laatste 1 of 2 letters inslikken. en soms plant ze ineen een extra s waar helemaal geen s hoort. het kan goed te maken hebben met het feit dat idina voor haar dictie veel meer voorbereiding nodig heeft om het goed te laten zijn want bij wicked was haar dictie vele malen beter. en daar had ze natuurlijk wat langer de tijd en hier maar slechts een week.

en wat betreft als elphaba vind ik ze beide ontzettend goed, alleen hou ik meer van de persoonlijkheid van kerry en van haar stem.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 73 ] 21 June 2009 09:33 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

eastwick - 21 June 2009 08:32 AM

Ik heb de box een paar weken terug besteld en had de link naar de download keurig de 16e juni in de mail zoals toegezegd was.

Ik had de digitale versie ook keurig in mijn mailbox op de 16de .

De dvd heb ik ondertussen nog een keer extra besteld bij dresscircle, die zou er dinsdag moeten zijn.

Ik kijk erg uit naar de dvd, ik vond het concert, ondanks de matige geluidskwaliteit op maandag, een enorme belevenis vorig jaar. In september is er het concert van Kristina in New York waar ik helaas niet bij kan zijn, ik hoop dat ze bij dat concert niet zo lang over de cd doen als bij het concert van Chess.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 74 ] 23 June 2009 12:57 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  243
Geregistreerd  2009-03-31

Ik heb dit weekend de DVD eindelijk helemaal bekeken. De cd heb ik nog niet geluisterd, maar persoonlijk vind ik Idina echt SUPERsterk op de DVD, ze komt geweldig over, veel power en meer overtuigingskracht dan Kerry Ellis. Kerry Ellis vond ik al niets toen ze Fantine speelde, en als Elphaba ook niet, en in Chess ben ik blij dat ze een kleine rol heeft.

Adam Pascal ook super als Freddie, ik hou wel van zijn ‘rocksound’ Josh Groban vind ik mooi zingen, maar op de dvd vind ik hem een beetje mager overkomen, hij kijkt altijd met van die zielige puppy-ogen.

Maar wat een dvd, mensen! Ik ging even buurten bij Dress Circle vorige week donderdag, en Andrew vertelde me dat het storm liep op de DVD’s en CD’s van Chess, en dat zij, bij Dress Circle de enige waren die ze binnen hadden gekregen, bij HMV waren ze niet binnen gekomen, omdat Dress Circle ze allemaal had gekocht. Ze hadden trouwens de cd van de Nederlandse Sunset een prominente plek gegeven in de winkel, ook leuk om te zien 😉

  [ # 75 ] 23 June 2009 07:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Ik ben onder de indruk!  Vandaag de dvd binnengekregen en in de zaal had ik het vorig jaar niet zo meegekregen omdat ik misschien wat te ver weg zat, maar ik moet mijn mening over idina herzien. Ze acteert prima. En Adam Pascal is mijn nieuwe held, hij is echt fantastisch! Wat een geweldige dvd.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7