6 of 7 | ‹ First  < 4 5 6 7 > 
CHESS in Albert Hall
  [ # 76 ] 23 June 2009 07:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

heb de cd/dvd combie besteld al een tijdje geleden trouwens maar nog niet de digitale linke gekregen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 77 ] 30 June 2009 09:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Ook ik heb de special edition bestelt van Chess (hoe meer schijfjes hoe beter), maar nooit de download links voor de cd´s gekregen.

Wel kreeg ik gisteren spontaan een link en inloggegevens om de volledige dvd nu al online te kijken via de site van Warner Bross in afwachten van de dvd… Heel apart…

  [ # 78 ] 30 June 2009 09:49 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

ik heb de links ook niet gehad, en heb even gebeld, nu bleek dat deze niet bij de bestelling hoorden, best vreemd dus. waarschijnlijk kreeg je de digitale download alleen als je via de site van idina of josh bestelde. heb zelf ook de link naar de stream gekregen. ik vind het wel een leuke compensatie :D

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 79 ] 30 June 2009 10:21 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Met waarschijnlijk hetzelfde universele paswoord 😉.

Ik heb mijn pakket via de site van Idina besteld, maar goed, ik hoef ook niet perse die download links voor de cd´s te hebben, maar het is apart dat sommige die wel hebben gehad en sommige anderen weer niet. Misschien omdat ik mijn pakket pas heb besteld nadat de reguliere cd van het concert al in de verkoop was. De downloadlink hebben de bestellers van de special edition gekregen op de dag dat die in de verkoop kwam. Ik bestelde ´m pas een paar dagen daarna…

Ach ja… Het wachten wordt vast beloond, want ik gezien heb van het concert klonk in elk geval fantasisch. Met een xtreem blij koor tijdens ´Merano´. 😉

  [ # 80 ] 06 July 2009 07:14 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Is er ook iemand die het via bol.com heeft besteld? Want ik weet niet zo goed wat ik nu moet bestellen. Als ik op de volgende pagina kijk, zie ik 3 verschillende dingen die ik kan bestellen. Ik wil graag zowel de cd als de dvd. Iemand enig idee wat ik het beste kan doen?

http://www.bol.com/nl/s/muziek/zoekresultaten/Ntt/Chess+in+concert/Ntk/music_all/Ntx/mode+matchallpartial/Nty/1/N/3132/Ne/3132/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=144398

  [ # 81 ] 09 July 2009 11:15 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Gister de dvd ontvangen via CDWOW!

Vanaf het moment dat sir Tim Rice de cast introduceert aan het publiek tot de allerlaatste noot is het 150 min genieten van een van de beste scores die ooit voor het theater is geschreven.  De muziek van Benny Andersson gaat van stevige rock nummers tot grote ballads en enorme koornummers..prachtig!

Josh Groban zet een zeer overtuigende Anatoly neer en bezorgde mij vele malen kippenvel met nummers zoal ``Where I Want To Be / Anthem & Endgame``. Ondanks dat Groban geen geboren acteur is zet hij een uitstekende performance neer.

Op de CD van het concert stoorde ik me regelmatig aan Indina Menzel. Op de DVD is dat gelukkig stukken minder. Uiteraard valt Menzel niet te vergelijken met de orginele Florance Elaine Paige. Met de beelden erbij is te zien dat Indina Menzel wel degelijk een goed stukje werk aflevert.

De echte ster van de avond is in mijn ogen Adam Pascal als Freddy. Wat een ongeloofelijk goede rauwe rock stem heeft deze man. Hij zet de arrogante & onzekere Freddy Trumper op een geloofwaardige wijze neer en in nummers zoals`` Pity the Child`` brengt hij het geheel tot een hoog niveau.

Tel daarbij het enorme orkest en het nog grotere koor bij op en je hebt een geweldig concert van een legendarische show. Een MUST HAVE!

DOEN!

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 82 ] 11 July 2009 06:54 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik kreeg vandaag een mailtje dat mn order verstuurd is 😄

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 83 ] 11 July 2009 07:17 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Ik kreeg dat mailtje ook. Ik heb de dvd natuurlijk al, zo lang kon ik niet wachten 😊 dus ik heb hem straks dubbel 😊

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 84 ] 16 July 2009 02:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik heb vandaag de DVD binnen gekregen en net gekeken. Ik ben totaal niet bekend met het verhaal of de muziek, eigenlijk kende ik alleen I know him so well, en ik kan niet zeggen dat ik opslag verliefd ben geworden met de muziek, hoewel er een paar nummers bij zitten die mij meteen heel erg aanspraken. Ik denk dat dit echt iets is waar ik even aan moet wennen, maar op den duur erg mooi ga vinden. Alle performers vond ik trouwens heel goed, normaal gesproken houdt ik niet zo van de stem van Adam Pascal, maar hier klonk hij erg goed. Ja, deze DVD is zeker een goede aankoop!

  [ # 85 ] 17 July 2009 11:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Vandaag is eindelijk de special edition van ‘Chess’ afgeleverd. De uitgave ziet er gelikt uit al weet ik niet in hoeverre deze versie verschilt van de reguliere CD. O ja, wie verzonnen heeft het boekje onlosmakelijk vast te lijmen in de verpakking. Niet handig 😊

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 86 ] 17 July 2009 12:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

eastwick - 17 July 2009 11:39 AM

Vandaag is eindelijk de special edition van ‘Chess’ afgeleverd. De uitgave ziet er gelikt uit al weet ik niet in hoeverre deze versie verschilt van de reguliere CD. O ja, wie verzonnen heeft het boekje onlosmakelijk vast te lijmen in de verpakking. Niet handig 😊

Ik heb hem vandaag ook ontvangen; inderdaad het plakken van het boekje was niet handig. Gelukkig ook geen extra rekkening met importkosten…
Leuk feitje; de DVD in de set is een regiovrije DVD! (volgens de beschrijving op de website zou dit niet zo zijn) dus dat is leuk nieuws! Ik had totaal 2x de set besteld en heb ook gratis een speciale uitgave van de bladmuziek ontvangen (2 nummers). Ik ben er erg blij mee:)

  [ # 87 ] 17 July 2009 02:32 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

jouke - 17 July 2009 12:57 PM
eastwick - 17 July 2009 11:39 AM

Vandaag is eindelijk de special edition van ‘Chess’ afgeleverd. De uitgave ziet er gelikt uit al weet ik niet in hoeverre deze versie verschilt van de reguliere CD. O ja, wie verzonnen heeft het boekje onlosmakelijk vast te lijmen in de verpakking. Niet handig 😊

Ik heb hem vandaag ook ontvangen; inderdaad het plakken van het boekje was niet handig. Gelukkig ook geen extra rekkening met importkosten…
Leuk feitje; de DVD in de set is een regiovrije DVD! (volgens de beschrijving op de website zou dit niet zo zijn) dus dat is leuk nieuws! Ik had totaal 2x de set besteld en heb ook gratis een speciale uitgave van de bladmuziek ontvangen (2 nummers). Ik ben er erg blij mee:)

De gewone DVD is ook regiovrij.

  [ # 88 ] 17 July 2009 05:27 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  208
Geregistreerd  2003-08-13

Yup, was in eerste instantie ook niet bekend dat het regio vrij zou zijn, totdat hij daadwerkelijk uitkwam vorige maand.

Blijft leuk, misschien dat ik hem vanavond nog maar eens op ga zetten!

   Handtekening   

I’ll spit his pity right back in his face….

  [ # 89 ] 17 July 2009 07:40 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

mm ik heb hem vandaag nog niet ontvangen, beetje jammer :(

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

  [ # 90 ] 18 July 2009 12:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  279
Geregistreerd  2009-06-20

Vandaag mijn pakketje ontvangen. Licht beschadigd dat is dan weer jammer, want het was bedoeld voor in de cd kast, bij de rest van mijn nog steeds groeiende chess collectie.

   Handtekening   

Everybody is playing the game.. but nobody’s rules are the same.

‹ First  < 4 5 6 7 > 
6 of 7