8 of 14 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Efteling zomermeeting!
  [ # 106 ] 12 May 2008 09:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, altijd lastig…. want begin augustus ga ik 3 weken op vakantie en daar vallen dan 4 zaterdagen in :sorry:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 107 ] 13 May 2008 02:07 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

En zo blijven we aan de gang,want dan kan die niet mee en dan kan die niet mee!
Dat blijf je houden ook al heb je 2 data’s!

Ik vindt het erg vervelend al dat gedoe om een datum te prikken,en ivon het is erg lastig om een maand van te voren nog vrij te krijgen,roosters worden zo ver mogelijk van te voren gemaakt! Misschien is jou vriendin een uitzondering,wil nog niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.
Wat me opvalt is dat de meeste aangeven dat 26 juli goed uitkomt en omdat 1 iemand dan niet kan,word er een ophef van gemaakt.
Waaraan ik mij ook irriteer is dat er nu gezegd wordt dat mensen een datum gaan opeisen,als er nu niet gepland wordt kunnen we niet mee.
Wat heeft dat met opeisen te maken? gewoon zeggen dat het handiger is om snel een datum te hebben vanwege werk kan dus ook al niet meer!

Maar ik hou het wel in de gaten en zie wel of ik wel of niet meekan,zo niet zal ik me ook prima vermaken!

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 108 ] 13 May 2008 07:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ik zeg niets meer hier over

ben er klaar mee

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 109 ] 13 May 2008 11:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Rop - 12 May 2008 08:55 PM

Toch altijd weer feest, plannen met een grote groep :moe:

Ruzie maar even lekker door, en verander de topictitel maar als er meer duidelijk is… Dan zal ik vrij regelen.

Haha, ik moest wel lachen om je reactie!

Maar in de praktijk blijkt het al moeilijk om drie agenda’s te synchroniseren, dus laat staan twintig.

Ik zie wel wat het wordt en of ik dan nog tijd heb - en zin - om te gaan.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 110 ] 14 May 2008 08:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Heidi - 13 May 2008 11:26 PM

Haha, ik moest wel lachen om je reactie!

Hmm dat was toch niet helemaal de bedoeling… Maar goed om te horen dat mensen om me lachen. 😉

Ik bedoel er namelijk mee aan te geven dat ik behoorlijk genoeg heb van altijd maar weer dat gezeur om een datum. Kun je niet op de dag zelf dan ga je gewoon een ander keertje naar de Efteling, als je niet kunt op de dag dat de meeste mensen kunnen dan heb je 2 opties: zorgen dat je wel kunt door dingen af te zeggen, of gewoon er bij neerleggen en niet mee gaan. Ik kan sowieso geen een zaterdag, dus ik zal ook dingen af moeten zeggen om mee te kunnen. Zo gaat dat nu eenmaal.
Je kunt met geen mogelijkheid rekening houden met iedereen, zeker gezien de groep steeds groter begint te worden (de eerste efteling meeting is de enige meeting waar geen moeizame discussies over waren volgens mij).

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 111 ] 14 May 2008 10:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Joh, ik snap je wel, maar je moest eens horen hoe je het opschrijft; ironie noemen ze dat.
Of zwarte humor.
Helemaal mijn kopje thee 😉

Het wordt er ook allemaal niet gezelliger op en ik moet eerlijk zeggen dat ik me ernstig afvraag of ik nog wel zin heb als het zo moet. Ik zie dus wel hoe, wat en wanneer en of ik uiteindelijk genoeg zin heb en mee ga.
Anders regel ik wel mijn eigen privĂ©-meeting in m’n eentje 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 112 ] 14 May 2008 10:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Heidi - 14 May 2008 10:08 PM

Anders regel ik wel mijn eigen privĂ©-meeting in m’n eentje 😉

Ook gezellig!  😉

De meeting van 2006 was de gezelligste tot nu toe als je het mij vraagt, en hopelijk haalt het dat niveau ook dit jaar weer, mooie vrouwen, veel bier, en lekker weer (zelfs met de regen later op de avond) ohja het was ook een gezellige groep. Wat er op zal treden in het park ofzo zal mij persoonlijk een worst wezen, gezelligheid is niet afhankelijk van wie er op gaat treden, gezelligheid maak je zelf.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 113 ] 14 May 2008 10:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

2006 was inderdaad gezellig.

Maar ook vorig jaar heb ik een hoop lol gehad: in de rij voor Vliegende Hollander (bijna aan de beurt, storing), in de Pirana (nat, dat heb ik nog de rest van de dag moeten horen) en de nodige blessures (of hoe je kunt kicken op aspirines)

Nee, alles bij elkaar een leuke traditie die vraagt om te blijven.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 114 ] 14 May 2008 10:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Haha klinkt leuk!

Het lijkt me ook heel leuk om -voor het eerst- mee te gaan, maar ik durf bijna geen datum te noemen. Ik heb pas eind juli vakantie, begin de derde week van augustus weer met school en ga daartussen nog 15 dagen op vakantie. 26 juli zou mij ook het best uitkomen, maar ik weet nog niet zeker of ik mee ga hoor.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 115 ] 15 May 2008 12:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Hoe stom het ook klinkt, maar misschen is het wel het slimste als we gewoon gaan voor de 26e juli…?

Dan kunnen zij die nu moeten gaan plannen dat doen…

  [ # 116 ] 16 May 2008 12:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Klinkt als een goed plan 😊

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 117 ] 16 May 2008 09:42 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

hier ook een goed plan…
ik zou dan met Roelof (die als het goed is ook komt) het hotel induiken maar mn moeder vond dat alleen duur…
maar ik kom alleen op 26 julie pas terug van vakantie, dus zouden we van zaterdag op zondag blijven…
jij wilt zeker van vrijdag op zaterdag Tim ??
dat komt voor mij opzich weer bagger uit…kom op de zaterdag pas ergens in de middag aan en paar uur later weer weg…
maar als er niks anders opzit, leg ik me er gewoon bij neer…jammer genoeg dan jaartjes overslaan, maar dat moet dan maar…

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 118 ] 16 May 2008 11:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Als het goed is kom ik samen met Monieky, maar ik denk niet dat wij daar gaan overnachten… Tenminste, ik spreek nu voor mezelf…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 119 ] 16 May 2008 11:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

wendy - 16 May 2008 09:42 PM

hier ook een goed plan…
ik zou dan met Roelof (die als het goed is ook komt) het hotel induiken maar mn moeder vond dat alleen duur…
maar ik kom alleen op 26 julie pas terug van vakantie, dus zouden we van zaterdag op zondag blijven…
jij wilt zeker van vrijdag op zaterdag Tim ??
dat komt voor mij opzich weer bagger uit…kom op de zaterdag pas ergens in de middag aan en paar uur later weer weg…
maar als er niks anders opzit, leg ik me er gewoon bij neer…jammer genoeg dan jaartjes overslaan, maar dat moet dan maar…

Uh… Nee, ik had het over zoals we het elk jaar doen. ‘s Ochtens/‘s middags afspreken en een lekkere dag ervan maken.

Ik had alleen een leuk idee om de dag op te starten in het hotel. Dus afspreken in de hotelbar voordat we het park ingaan. Dat was mijn idee. Als iemand die dag in het hotel wel overnachten mag dat natuurlijk, maar mijn advies is dan wel om snel te boeken en alvast een nieuwe lening af te sluiten bij de bank… 😉

  [ # 120 ] 16 May 2008 11:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Hahaha, met MW het Efteling hotel afhuren, dat zou mooi zijn. Denk dat Ronny en Marilena ons vast wel wil sponsoren. 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 14