7 of 14 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
Efteling zomermeeting!
  [ # 91 ] 10 May 2008 11:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

En k ben het dus eens met lance

maar dat is mijn menig voordag alle zorgmensen over mij heen gaan vallen (werk zelfin de zorg maar heb de zalige baan dat ik nooit in het weekend hoef te werken) en we hebben ook nog hotelwezen mensen die werken ook in het weekend en ik weet van mijn beste vriendin dat het niet zo heel moeilijk is om een maand van te voren vrij te vragen of zo

Ik zelf weet het rooster van juni nog niet eens

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 92 ] 10 May 2008 11:33 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Lance - 10 May 2008 11:21 PM

Om me toch ook nog in deze topic te mengen…

Voorgaande jaren is er altijd pas een datum gepland als het programma van de zomeravonden bekend was.

Bij welk bedrijf moet je een vrije dag nou al drie maanden van te voren aangeven? Daar valt ook een maand of anderhalf van te voren nog wel iets te regelen. Als dat onmogelijk is dan is je werk, in mijn ogen, vaag.


Nou sorry maar daar ben ik het dus niet mee eens! Ik moet allang mijn aanvragen indienen voor vrije dagen die ik wil in de zomer. Simpel weg omdat we met zo weinig vaste collega’s zijn in de zomer periode en dus samen de gaten moet opvangen.. De kans dat ik een maand van te voren nog van een dienst af kan is nihil. Het zijn helaas geen machines die je stil kan zetten..
Begrijp me niet verkeerd. Wat mij betreft prikken we nog een 2de datum.

  [ # 93 ] 10 May 2008 11:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb dit topic bewust een tijd genegeerd als zijnde alleen bijgelezen, maar ik wil hierbij toch even reageren:

Vooropgesteld dat ik begrip heb voor de mensen die hun rooster tijdig moeten doorgeven, moet ik toegeven dat ik mij geirriteerd heb aan de zogenaamde vanzelfsprekendheid waarin sommige mensen een datum hebben “opgeeist” onder het mom van: als we nu niet plannen, kan à­k misschien niet mee.

Uiteraard is het onmogelijk om een datum te vinden waarop iedereen kan.
We zullen dus moeten kiezen voor een datum dat zo min mogelijk mensen buiten de boot vallen.
De datum 26 juli is gepland, maar valt niet voor iedereen even handig en ik merk nu dat er discussie ontstaat (waar een forum ook voor is, maar dat terzijde).

Ik wil voorstellen dit niet te laten uitlopen op een touwtrekdiscussie in een vijandige sfeer, dus wat mij betreft ga ik mee met het voorstel van Niels en prikken we nog een datum.

[ Gewijzigd: 10 May 2008 11:50 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 94 ] 10 May 2008 11:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Oh, ik wil ook wel twee keer gaan hoor…

Met die personeelspas kom ik toch sowieso wel binnen… 😉

  [ # 95 ] 11 May 2008 12:23 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik snap één ding niet helemaal (nou ja ik snap het op zich denk ik wel, maar dan word ik grof, onaardig endergelijke, dus hou ik mijn vermoedens voor me)

Er wordt gevraagd om te inventariseren wanneer mensen kunnen op drie data… Over één datum komen redelijk wat reacties dat mensen kunnen! Vervolgens zijn er mensen niet kunnen al geirriteerd over dat ze dan niet mee zouden kunnen! (er is eigenlijk door iemand die niet mee kan besloten dat het dus de 26ste wordt) Vervolgens grijpen mensen, die toch al tegen het vroeg plannen zijn hun kans om nog eens aan te geven dat vroeg plannen dus onzin is!!! Terwijl er dus eigenlijk enkel en alleen te concluderen valt, dat op 26 juli heel veel mensen mee naar de efteling kunnen!

En het allerleukste is, dat de volgende datum die geprikt wordt precies dezelfde reacties gaat opleveren (verdorrie ik kan niet mee/ik zei toch dat zo vroeg plannen nog niet kan)

Ik ben nog steeds voor de 26ste, maar kan waarschijnlijk de meeste dagen wel, heb geen idee wat ik tegen die tijd ga doen wat werk betreft…  en als ik op vakantie ben, dan drink ik mijn biertje daar wel…

ps. wordt nou niet allemaal weer bozig omdat ik toch mijn vermoedens uitspreek… het is zomersweer, ik heb een tuin, theater bezocht en een hoop wijn… jeeeeeh

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 96 ] 11 May 2008 12:25 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ps 2. we discussieren trouwens wel voorzichtig… we bieden als excuses aan voor het argument is aangekomen….

ps 3. de wijn heb ik trouwens gedronken en niet bezocht.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 97 ] 11 May 2008 12:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Mijn idee, toen ik de topic opstartte, was om eerst weer de herinneringen terug te halen, hihi. Dat pakte iets anders uit.

Ik vind de 26e een prima datum. De roosters in de Efteling worden twee weken vooruit gemaakt, dus ik kan makkelijk vrij vragen en anders kan ik een vroege dienst aanvragen en ben ik om vier uur alsnog in het park om me bij te voegen.

Ik heb overigens een erg leuk/ontspannen idee om de dag op te starten in het hotel voordat we het park intrekken…

  [ # 98 ] 11 May 2008 09:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik was degene die niet mee kan op de 26e maar HEB NIET besloten dat het die datum word MAAR dat heb ik uit de berichten gelezen cq gehaald omdat er helemaal niet meer over een andere datum gerept werd.

Maar goed een 2e datum is welkom
Is dat voor de zorgmensen ook een goede optie?

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 99 ] 11 May 2008 12:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

😄  😄  😄  😄  😄

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 100 ] 11 May 2008 03:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Mijn planning voor de zomer ligt ook nog niet vast, tot nu toe heb ik nergens (concrete) plannen dus mij maakt het niet uit welke datum het wordt.
En net als Marly: mocht ik toevallig op vakantie zijn, drink ik daar wel wat.

Btw: ook và³à³r het voorstel van Lance.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 101 ] 12 May 2008 02:18 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik ben degene geweest die het initiatief heeft genomen tot een datum, omdat ik het gevoel had dat we er anders niet uitkwamen 😉 Naar mijn mening hebben we ook nog geen datum gepland, ik heb alleen een inventarisatie gemaakt…

Een tweede datum vind ik ook prima… Als we dat nu ergens in augustus doen, hebben we twee uiterste…


Moet trouwens nog wel ff zeggen dat ik na terug lezen van het topic Efteling meeting 2007, we toen de datum ook al rond 28 april geprikt hebben. Dus het vroege plannen van dit jaar is niks van waar 😉 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 102 ] 12 May 2008 04:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Lees ik nou dat Tim vooraf wat suites in het Eftelinghotel regelt? 😉

  [ # 103 ] 12 May 2008 06:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jeroen - 12 May 2008 04:46 PM

Lees ik nou dat Tim vooraf wat suites in het Eftelinghotel regelt? 😉

Ga je dan ook mee Jeroen? 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 104 ] 12 May 2008 07:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Dan wel he 😄

  [ # 105 ] 12 May 2008 08:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Toch altijd weer feest, plannen met een grote groep :moe:

Ruzie maar even lekker door, en verander de topictitel maar als er meer duidelijk is… Dan zal ik vrij regelen.

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 14